Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
NĚMEC, K.
Originální název
Inovace výuky kódování pro předměty oboru Teleinformatika.
Anglický název
Innovation of teaching coding in courses for the field of Teleinformatics
Typ
výzkumná zpráva
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V předmětech sdělovací techniky vyučované na oboru Teleinformatika se setkáme s řadou problémů spojovaných s realizací kódování. Základy příslušných druhů kódování jsou prvně probírány na oboru Teleinformatika v povinném předmětu studia Datová komunikace. Současný stav nezajišťuje dostatečné propojení mezi tímto předmětem a předměty, kde je kódování součástí příslušných sdělovacích systémů. Problém dosažení návaznosti je však značně rozsáhlý. Proto bude řešen pro jednotlivé druhy kódování a s nimi spojenými systémy kódování postupně. Předložený projekt se z tohoto důvodu zabývá Protichybovými kódovými systémy.
Anglický abstrakt
In courses of communication technology taught in the field of Teleinformatics we come across a number of problems associated with the realization of coding. The basics of the respective types of coding are taught in the field of Teleinfoormatics for the first time in the obligatory course Data communication. The present state of teaching does not provide sufficient subject-matter connection between this course and the courses in which coding forms part of the respective communication systems. The problem of achieving this connection is very extensive though. Therefore it will be solved gradually for individual types of coding and the related coding systems. On these grounds the project submitted deals with Anti-error coding systems.
Klíčová slova v angličtině
communication engineering, coding, Antierror Code Systems
Autoři
Rok RIV
2005
Vydáno
27. 12. 2005
Nakladatel
FRVŠ
Místo
Brno
Strany počet
30
BibTex
@techreport{BUT57247, author="Karel {Němec}", title="Inovace výuky kódování pro předměty oboru Teleinformatika.", year="2005", publisher="FRVŠ", address="Brno", series="Závěrečná zpráva FRVŠ 2005.", pages="30" }