Detail publikace

STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ

KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ

Anglický název

The importance and position of services in the market orientation of companies

Typ

výzkumná zpráva

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Práce je zaměřena na stručné vymezení možných přínosů tržní orientace pro podnik. Jeden z možných přínosů je i orientace podniku na zákazníky, s čímž souvisí i poskytování doprovodných služeb. Další část práce je právě věnována významu, přínosům a implementaci služeb do podnikové strategie. V závěru práce je stručně nastíněn očekávaný vývoj doprovodných služeb a další možné cíle výzkumu.

Anglický abstrakt

The work is focused on description of the importance of customer services and their relations with market orientation of Czech manufacturing companies. The paper is divided in three main chapters. The first one is focused on brief overview on market orientation. The second one explains the importance and benefits from providing customer services and also their implementation into company strategy. The last part of work deals with expected trends and another possible aims and ways of the research.

Klíčová slova

doprovodné služby, tržní orientace

Klíčová slova v angličtině

customer services, market orientation

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.

Rok RIV

2005

Vydáno

30. 11. 2005

Nakladatel

Brno, FP

Místo

Brno, Fakulta podnikatelská

Strany počet

26

BibTex

@techreport{BUT57573,
  author="Lucie {Kaňovská}",
  title="STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ",
  year="2005",
  publisher="Brno, FP",
  address="Brno, Fakulta podnikatelská",
  series="výzkumná zprává",
  edition="1.",
  pages="26"
}