Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I. KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Strategický marketing
Anglický název
Strategic marketing
Typ
skriptum
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.
Anglický abstrakt
Publication is especially for students of BAHONS studies and it is focused on the description of main topics related to strategic marketing. There are also two important chapters, which are describing market orientation and as well customer services and their importances for customers and for companies.
Klíčová slova
strategický marketing, doprovodné služby, tržní orientace
Klíčová slova v angličtině
strategic marketing, customer services, market orientation
Autoři
ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Vydáno
15. 7. 2005
Nakladatel
Ing. Zdeněk Novotný CSc.
Místo
Brno, FP
ISBN
80-7355-046-6
Číslo edice
2.
Strany od
1
Strany do
70
Strany počet
BibTex
@misc{BUT59188, author="Iveta {Šimberová} and Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Strategický marketing", year="2005", edition="2.", pages="1--70", publisher="Ing. Zdeněk Novotný CSc.", address="Brno, FP", isbn="80-7355-046-6", note="course reader" }