Detail publikace

Strategický marketing

ŠIMBEROVÁ, I. KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Strategický marketing

Anglický název

Strategic marketing

Typ

skriptum

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Anglický abstrakt

Publication is especially for students of BAHONS studies and it is focused on the description of main topics related to strategic marketing. There are also two important chapters, which are describing market orientation and as well customer services and their importances for customers and for companies.

Klíčová slova

strategický marketing, doprovodné služby, tržní orientace

Klíčová slova v angličtině

strategic marketing, customer services, market orientation

Autoři

ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Vydáno

15. 7. 2005

Nakladatel

Ing. Zdeněk Novotný CSc.

Místo

Brno, FP

ISBN

80-7355-046-6

Číslo edice

2.

Strany od

1

Strany do

70

Strany počet

70

BibTex

@misc{BUT59188,
  author="Iveta {Šimberová} and Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Strategický marketing",
  year="2005",
  edition="2.",
  pages="1--70",
  publisher="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  address="Brno, FP",
  isbn="80-7355-046-6",
  note="course reader"
}