Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
Základy marketingu
Anglický název
Fundamentals of Marketing
Typ
skriptum
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Základy marketingu. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně uvedení základních informací k probíraným oblastem. Studijní materiál umožňuje snadnou orientaci v dané problematice svým členěním na kapitoly a podkapitoly, které se věnují požadovaným oblastem. Součástí kapitol je přehled o obsahu požadovaných znalostí, včetně příslušných otázek k procvičení problematiky, klíčových pojmů k zapamatování, stručného shrnutí, povinné a popřípadě doporučené literatury. Jednotlivá marketingová témata budou na přednáškách dále rozšířeny, doplněny o příklady a konkrétní případové studie.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, segmentace
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication mix, market segmentation
Autoři
Vydáno
27. 2. 2009
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-3838-5
Kniha
Zákklady marketingu
Edice
Učební texty VŠ
Číslo edice
1
Strany počet
123
BibTex
@misc{BUT59730, author="Lucie {Kaňovská}", title="Základy marketingu", booktitle="Zákklady marketingu", year="2009", series="Učební texty VŠ", edition="1", pages="123", publisher="Akademické nakladatelství CERM", address="Brno", isbn="978-80-214-3838-5", note="course reader" }