Detail publikace

Základy marketingu

KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

Základy marketingu

Anglický název

Fundamentals of Marketing

Typ

skriptum

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Základy marketingu. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně uvedení základních informací k probíraným oblastem. Studijní materiál umožňuje snadnou orientaci v dané problematice svým členěním na kapitoly a podkapitoly, které se věnují požadovaným oblastem. Součástí kapitol je přehled o obsahu požadovaných znalostí, včetně příslušných otázek k procvičení problematiky, klíčových pojmů k zapamatování, stručného shrnutí, povinné a popřípadě doporučené literatury. Jednotlivá marketingová témata budou na přednáškách dále rozšířeny, doplněny o příklady a konkrétní případové studie.

Anglický abstrakt

Studijní text poskytuje základní přehled problematiky předmětu Základy marketingu. Jeho cílem je proto jasně vymezit jednotlivá témata tohoto předmětu včetně uvedení základních informací k probíraným oblastem. Studijní materiál umožňuje snadnou orientaci v dané problematice svým členěním na kapitoly a podkapitoly, které se věnují požadovaným oblastem. Součástí kapitol je přehled o obsahu požadovaných znalostí, včetně příslušných otázek k procvičení problematiky, klíčových pojmů k zapamatování, stručného shrnutí, povinné a popřípadě doporučené literatury. Jednotlivá marketingová témata budou na přednáškách dále rozšířeny, doplněny o příklady a konkrétní případové studie.

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, komunikační mix, segmentace

Klíčová slova v angličtině

marketing, marketing mix, communication mix, market segmentation

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.

Vydáno

27. 2. 2009

Nakladatel

Akademické nakladatelství CERM

Místo

Brno

ISBN

978-80-214-3838-5

Kniha

Zákklady marketingu

Edice

Učební texty VŠ

Číslo edice

1

Strany počet

123

BibTex

@misc{BUT59730,
  author="Lucie {Kaňovská}",
  title="Základy marketingu",
  booktitle="Zákklady marketingu",
  year="2009",
  series="Učební texty VŠ",
  edition="1",
  pages="123",
  publisher="Akademické nakladatelství CERM",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-3838-5",
  note="course reader"
}