Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
SOLČANSKÝ, M.
Originální název
Marketingová výkonnosť a metóda ABC
Anglický název
Marketing performance and Activity Based Costing
Typ
abstrakt
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Príspevok sa zaoberá marketingovou výkonnosťou a účinnosťou, poukazuje na ich doležitosť pre činnosť firmy. V príspevku je podrobnejšie rozobratá metóda ABC (Activity Based Costing), ktorú je možné použiť pre meranie efektívnosti marketingu, pre znižovanie režijných nákladov, pre vytvorenie obrazu o nákladoch a o firemných činnostiach, a pre zvyšovanie zisku resp. rentability.
Anglický abstrakt
The paper deals with marketing performance and effectiveness, highlighting their importance to business firms. The paper further deals with the ABC method (Activity Based Costing) that can be used to measure the effectiveness of marketing, to reduce overheads, to create the image about the costs and business operations, and to increase profits respectively profitability
Klíčová slova
marketingová výkonnosť, marketing, účinnosť, audit, metóda ABC, Activity Based Costing
Klíčová slova v angličtině
marketing performance, marketing, effectiveness, audit, ABC method, Activity Based Costing
Autoři
Vydáno
4. 12. 2009
Místo
Brno University of Technology
ISBN
978-80-214-3980-1
Kniha
International workshop for PhD students
Strany od
1
Strany do
5
Strany počet
BibTex
@misc{BUT60927, author="Marek {Solčanský}", title="Marketingová výkonnosť a metóda ABC", booktitle="International workshop for PhD students", year="2009", pages="1--5", address="Brno University of Technology", isbn="978-80-214-3980-1", note="abstract" }