Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BARTES, F.
Originální název
Konkurentnaja borba v predprinimetělstve.
Anglický název
Konkurenční boj podniku
Typ
kniha odborná
Jazyk
ruština
Originální abstrakt
Kniga zabyvaetsa novymi trendy v podgatovke i rešeniju bojevych strategii v konkurentnoj borbe. Avtor rešajet četyre osnovnyje problemy: 1. Objektívnoje ispolzovanie strategie proizvodstva. 2. Otnošenija, kogda vozmožno idti do prjamoj borby. 3. Informacii, kotoryje nužny dla konkurentnoj borby. 4. Ofenzívnoje otnošenie k konkurentnoj borby. V konce govorit o tom, što v sovremeni eti bojevye strategii ispolzovany v klasičeskich strategijach na predpijatii.
Anglický abstrakt
The book deals with problems of constantly increasing number of cases of successful employment of old combat strategies in business practice. When solving these problems, the author points out the following four problem spheres: 1)Objective choice for firm strategy. 2)Conditions under which it is possible to go into " a conflict". 3)Information securing of competitive strategy. 4)Offensive approach to firm competitive fight. In the end he comes to the conclusion that combat philosophies are more and more often incorporated into classical approach of strategic firm control and become its common part.
Klíčová slova
konkurentnost, konkurentnaja stratěgija, konkurentnaja borba,
Klíčová slova v angličtině
competitive, competitive strategy, competitive fight.
Autoři
Rok RIV
2006
Vydáno
20. 12. 2006
Nakladatel
Nestor
Místo
Sankt-Petěrburg
ISBN
5-303-00271-3
Kniha
Edice
Management
Číslo edice
1
Strany od
Strany do
123
Strany počet
BibTex
@book{BUT61981, author="František {Bartes}", title="Konkurentnaja borba v predprinimetělstve.", year="2006", publisher="Nestor", address="Sankt-Petěrburg", series="Management", edition="1", pages="1--123", isbn="5-303-00271-3" }