Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHLEBOVSKÝ, V.
Originální název
CRM - Řízení vztahů se zákazníky
Anglický název
CRM - Customer Relationship Management
Typ
kniha odborná
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Jak úspěšně vytvořit, oživit a udržovat moderní koncepci CRM. Kniha je zaměřena na zmapování aktuálního stavu v oboru. Na jeho základě pak na vytvoření metodiky pro úspěšnou implementaci moderních koncepcí řízení vztahů se zákazníky především v B-2-B prostředí.
Anglický abstrakt
How to successfuly create, implement and maintain modern CRM concept. The book is focused on the mapping of the actual status of the CRM branch and based on that the successful CRM implementation methodology is presented with primary focus on the B-2-B environment.
Klíčová slova
CRM; řízení vztahů se zákazníky; marketing; B-2-B; měření úrovně CRM
Klíčová slova v angličtině
CRM; Customer Relationship Management; Marketing; B-2-B; CRM Measurement
Autoři
Rok RIV
2005
Vydáno
1. 2. 2005
Nakladatel
Computer Press
Místo
Brno
ISBN
80-251-0798-1
Edice
Business books
Číslo edice
1
Strany počet
190
BibTex
@book{BUT62004, author="Vít {Chlebovský}", title="CRM - Řízení vztahů se zákazníky", year="2005", publisher="Computer Press", address="Brno", series="Business books", edition="1", pages="190", isbn="80-251-0798-1" }