Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
ŠIMBEROVÁ, I.
Originální název
Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh
Anglický název
Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market
Typ
audiovizuální tvorba
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.
Anglický abstrakt
In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction.
Klíčová slova
trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy
Klíčová slova v angličtině
Marketing concept, Business Market, Transformation Economies
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
FP VUT v Brně
Místo
Brno
ISBN
80-214-2518-0
Kniha
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region
Edice
Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p
Číslo edice
11
Strany počet
5
BibTex
@misc{BUT63602, author="Iveta {Šimberová}", title="Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh", booktitle="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region", year="2002", series="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p", edition="11", pages="5", publisher="FP VUT v Brně", address="Brno", isbn="80-214-2518-0", note="presentation" }