Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
SOLČANSKÝ, M. SYCHROVÁ, L. MILICHOVSKÝ, F.
Originální název
Současné metódy měření efektívnosti marketingových činností
Anglický název
CURRENT METHODS OF MEASURING THE EFFECTIVENESS OF MARKETING ACTIVITIES
Typ
konferenční sborník (ne článek)
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Tento příspěvek se zabývá analýzou nejvýznamnějších současných metod pro měření efektivnosti marketingových činností. První analyzovanou metodou je metoda ABC ( Activity based costing ), která patří mezi moderní metody kalkulace nákladů a lze ji s úspěchem použít pro snižování nákladů a růst zisku. Práce se dále zaobírá možností využití finanční analýzy pro měření efektivnosti marketingových činností jako investice a analýzou marketingové výkonnosti s ohledem na jednotlivé sortimentní složky. Přínosem příspěvku je porovnání uvedených metod.
Anglický abstrakt
This paper deals on analyzing the most current methods for measuring the effectiveness of marketing activities. First analyzed method is the method ABC (Activity Based Costing), which belongs to the modern methods of cost calculation and can be successfully used to reduce costs and increase profits. This work also discusses the possibility of using financial analysis to measure the effectiveness of marketing activities such as investment analysis and marketing performance with respect to the individual product components. Main goal is to compare those methods.
Klíčová slova
výkonnost, kvantifikace, rentabilita, náklady, zisk
Klíčová slova v angličtině
performance, quantification, profitability, costs, profits
Autoři
SOLČANSKÝ, M.; SYCHROVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F.
Rok RIV
2009
Vydáno
18. 11. 2009
Místo
Brno
ISBN
978-80-210-4989-5
Kniha
Dny Práva 2009
Strany od
163
Strany do
164
Strany počet
2
BibTex
@proceedings{BUT66077, editor="Marek {Solčanský} and Lucie {Jedličková} and František {Milichovský}", title="Současné metódy měření efektívnosti marketingových činností", year="2009", pages="163--164", address="Brno", isbn="978-80-210-4989-5" }