Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail produktu
MAZŮREK, I. ROUPEC, J.
Typ produktu
software
Abstrakt
Při dimenzování hnacího ústrojí automobilu nelze postupovat metodou předpokládající předem stanovené zatížení. Struktura zatížení hnacího ústrojí je totiž u různých typů vozidel velmi rozdílná a závislá na provozních podmínkách. U automobilů dochází k častým změnám jízdních odporů, dynamickým rázům při řazení, brždění a jiných nepředvídatelných provozních stavů. V dnešní generaci automobilů se k ovládání elektrických i mechanických systémů stále více užívá digitálních technologií na místo analogových. Významně se uplatňuje sběrnice CAN-Bus. Program Kankan vychází z programu Spectr, který je doplněn o interaktivní grafické prostředí s mnoha novými funkcemi (Replay). Program je využíván zaměstnanci i studenty FSI pro řešení výzkumných i diplomních projektů. Nenahraditelný je zejména při identifikaci parametrů simulačních modelů automobilových převodovek.
Klíčová slova
převodovka, zátěžné spektrum, CANBus, trakční model
Datum vzniku
26. 10. 2010
Umístění
místnost B1/111 ÚSTAV KONSTRUOVÁNÍ Fakulta strojního inženýrství Vysoké učení technické v Brně Technická 2896/2 616 69 BRNO Česká Republika
Možnosti využití
K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence
Licenční poplatek
Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje licenční poplatek
www
http://pom.uk.fme.vutbr.cz/pdf_projekt.php?id=104