Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MRÁČEK, P. MUCHA, M.
Originální název
Advergaming: Application of Knowledge in the Competitive Advantage Improvement
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The paper is involved in the utilization of the knowledge in the process of the competitive advantage improvement by means of the perspective marketing tool - advergaming. The objective of the article is the informing on the possibilities of the use of the knowledge in the field of the advergaming as the possible tool in the marketing communication, leading to the improvement of the competitive advantage of the companies.
Klíčová slova
Advergaming, Competitiveness, Competitive Advantage, In-Game-Advertising, Knowledge.
Autoři
MRÁČEK, P.; MUCHA, M.
Rok RIV
2011
Vydáno
30. 6. 2011
Nakladatel
CERM
Místo
Brno
ISSN
1802-8527
Periodikum
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
Ročník
V
Číslo
08
Stát
Česká republika
Strany od
139
Strany do
147
Strany počet
183
BibTex
@article{BUT72393, author="Pavel {Mráček} and Martin {Mucha}", title="Advergaming: Application of Knowledge in the Competitive Advantage Improvement", journal="TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU", year="2011", volume="V", number="08", pages="139--147", issn="1802-8527" }