Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MILICHOVSKÝ, F. SOLČANSKÝ, M. SYCHROVÁ, L.
Originální název
Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost
Anglický název
Approaches to Measuring the Effectiveness of Marketing Activities
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem této práce je najít metriku z recenzovaných studií, které organizace používají k měření vlastních marketingových aktivit s rozdělením mezi finanční a nefinanční ukazatele Vědecký cíl tohoto článku je založen na vztazích mezi různými druhy metrik pro měření podnikové výkonnosti a efektivity. Článek představuje pokrok v použitelných ukazatelích, zejména finančních a nefinančních. Autoři analyzovali studie, které byly zaměřené na různá odvětví a různé metriky. Výsledky studie popisují důležité metriky, aby prokázal účinnost metrik v různých typech organizací v souvislosti s efektivitou marketingu. Studie také nastiňují možné postupy pro další výzkum se zaměřením na uplatnění metrik v různorodém prostředí. Závěry zahrnují identifikaci různých přístupů k jednotlivým metrikám, zejména marketingovým.
Anglický abstrakt
The purpose of this paper is to find metric from reviewed studies which organization use to measuring own marketing activities with following separating into financial metrics and non-financial metrics. Scientific aim of this article is based on the relationships between different kinds of metrics for measurement of corporate performance and effectiveness. The paper presents advance in useable metrics, especially financial and nonfinancial metrics. Selected studies, focusing on different branches and different metrics, were analyzed by the authors. The results of the study are describing relevant metrics to prove efficiency in varied types of organizations in connection with marketing effectiveness. The studies also outline the potential methods for further research focusing on the application of metrics in a diverse environment. Conclusions includes identification of different approaches to individual metrics, especially marketing metrics.
Klíčová slova
Efektivita, měření efektivnosti, výkonnost, finanční a nefinanční metriky, benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Efficiency, measuring effectiveness, performance, financial and non-financial metrics, benchmarking
Autoři
MILICHOVSKÝ, F.; SOLČANSKÝ, M.; SYCHROVÁ, L.
Rok RIV
2011
Vydáno
30. 6. 2011
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM
Místo
Brno
ISSN
1802-8527
Periodikum
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
Ročník
V
Číslo
8
Stát
Česká republika
Strany od
131
Strany do
138
Strany počet
BibTex
@article{BUT72479, author="František {Milichovský} and Marek {Solčanský} and Lucie {Jedličková}", title="Přístupy k měření efektivnosti marketingových činnost", journal="TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU", year="2011", volume="V", number="8", pages="131--138", issn="1802-8527" }