Detail publikace

Automatický systém řízení provozu v kritickém místě dopravní infrastruktury

ŠČERBA, M. APELTAUER, T. RADIMSKÝ, M. SMĚLÝ, M.

Originální název

Automatický systém řízení provozu v kritickém místě dopravní infrastruktury

Anglický název

Automated system for traffic management in critical bottlenecks

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Předkládaný příspěvek popisuje výsledky výzkumného projektu CONGMAN realizovaného Centrem dopravního výzkumu, v.v.i., firmou HIT Hofman s.r.o. a Vysokým učením technickým v Brně. Výsledkem projektu byl mobilní telematický systém pro řízení dopravy v pracovních zónách. Projekt v současnosti pokračuje druhou etapou v rámci programu ALFA Technologické agentury ČR.

Anglický abstrakt

This contribution describes results of research project CONGMAN and goals of following project VIAZONE. Project CONGMAN was realized by Transport research Centre, Brno University of Technology and commercial partner HIT Hofman Ltd and funded by Ministry of Transport Czech Republic. Project VIAZONE has the same project partners and is funded by Technology Agency of Czech Republic.

Klíčová slova

dopravní proud; management dopravního proudu; pracovní zóny

Klíčová slova v angličtině

traffic flow; traffic management; working zones

Autoři

ŠČERBA, M.; APELTAUER, T.; RADIMSKÝ, M.; SMĚLÝ, M.

Rok RIV

2011

Vydáno

1. 11. 2011

Nakladatel

Žilinská univerzita v Žiline

Místo

Žilina

ISBN

978-80-554-0442-4

Kniha

LOGVD 2011 - Dopravná logistika a krízové situácie

Edice

1

Číslo edice

1

Strany od

181

Strany do

186

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT74288,
  author="Marek {Ščerba} and Tomáš {Apeltauer} and Michal {Radimský} and Martin {Smělý}",
  title="Automatický systém řízení provozu v kritickém místě dopravní infrastruktury",
  booktitle="LOGVD 2011 - Dopravná logistika a krízové situácie",
  year="2011",
  series="1",
  number="1",
  pages="181--186",
  publisher="Žilinská univerzita v Žiline",
  address="Žilina",
  isbn="978-80-554-0442-4"
}