Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KALOUSEK, M.
Originální název
VNITŘNÍ PROSTŘEDÍ VE SKOLÁCH
Anglický název
Indoor environment at schools
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Hlavním cíle je poukázat na možnou problematiku spojenou se špatnou ventilací vzduchu při regeneraci starých budov. Především v oblasti návaznosti výměny oken na vnitřní prostředí, kde dochází mnohdy ke zvyšování koncentrací CO2 nesprávným nebo téměř žádným větráním. Prostředek pro měření veličin mikroklimatu byly použity přístroje s měřícími čidly NDIR a byla měřena vnitřní teplota a relativní vlhkost vzduchu.
Anglický abstrakt
The main objective of this paper is to discuse the potential problems associated with poor air ventilation in the regeneration of old buildings. Particularly in connection with the replacement of windows on the inside of interior where there is often increasing CO2 concentrations incorrect or almost no ventilation. Device for measuring the microclimate variables used the sensor device with NDIR technology and measurement of air temperature and humidity.
Klíčová slova
koncentrace CO2, školské budovy, vnitřní prostředí
Klíčová slova v angličtině
concentration CO2, school building, indoor environment
Autoři
Rok RIV
2011
Vydáno
20. 11. 2011
Nakladatel
Slovenská technická universita v Bratilave, FSV
Místo
Bratislava
ISBN
978-80-227-3582-7
Kniha
Sborník
Strany od
60
Strany do
61
Strany počet
2
BibTex
@inproceedings{BUT75265, author="Miloš {Kalousek}", title="VNITŘNÍ PROSTŘEDÍ VE SKOLÁCH", booktitle="Sborník", year="2011", pages="60--61", publisher="Slovenská technická universita v Bratilave, FSV", address="Bratislava", isbn="978-80-227-3582-7" }