Detail publikace

VNITŘNÍ PROSTŘEDÍ VE SKOLÁCH

KALOUSEK, M.

Originální název

VNITŘNÍ PROSTŘEDÍ VE SKOLÁCH

Anglický název

Indoor environment at schools

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Hlavním cíle je poukázat na možnou problematiku spojenou se špatnou ventilací vzduchu při regeneraci starých budov. Především v oblasti návaznosti výměny oken na vnitřní prostředí, kde dochází mnohdy ke zvyšování koncentrací CO2 nesprávným nebo téměř žádným větráním. Prostředek pro měření veličin mikroklimatu byly použity přístroje s měřícími čidly NDIR a byla měřena vnitřní teplota a relativní vlhkost vzduchu.

Anglický abstrakt

The main objective of this paper is to discuse the potential problems associated with poor air ventilation in the regeneration of old buildings. Particularly in connection with the replacement of windows on the inside of interior where there is often increasing CO2 concentrations incorrect or almost no ventilation. Device for measuring the microclimate variables used the sensor device with NDIR technology and measurement of air temperature and humidity.

Klíčová slova

koncentrace CO2, školské budovy, vnitřní prostředí

Klíčová slova v angličtině

concentration CO2, school building, indoor environment

Autoři

KALOUSEK, M.

Rok RIV

2011

Vydáno

20. 11. 2011

Nakladatel

Slovenská technická universita v Bratilave, FSV

Místo

Bratislava

ISBN

978-80-227-3582-7

Kniha

Sborník

Strany od

60

Strany do

61

Strany počet

2

BibTex

@inproceedings{BUT75265,
  author="Miloš {Kalousek}",
  title="VNITŘNÍ PROSTŘEDÍ VE SKOLÁCH",
  booktitle="Sborník",
  year="2011",
  pages="60--61",
  publisher="Slovenská technická universita v Bratilave, FSV",
  address="Bratislava",
  isbn="978-80-227-3582-7"
}