Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MUCHA, M. MRÁČEK, P.
Originální název
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Anglický název
Knowledge Management in Advergaming for Destination Marketing
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Anglický abstrakt
The article is involved in the knowledge management with the advargaming application for the destination marketing support. The advergaming can be considered as a progressive approach for the strengthening of the destination competitiveness, with concurrent application of the knowledge management principles and methods. This link strengthens the destination competitive advantage.
Klíčová slova
Znalosti, znalostní management, advergaming, destinační marketing
Klíčová slova v angličtině
Knowledge, Knowledge Management, Advergaming, Destination Marketing
Autoři
MUCHA, M.; MRÁČEK, P.
Rok RIV
2011
Vydáno
11. 12. 2011
Nakladatel
FMK UCM v Trnave
Místo
Trnava
ISBN
978-80-8105-333-7
Kniha
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
Strany od
116
Strany do
126
Strany počet
268
BibTex
@inproceedings{BUT75430, author="Martin {Mucha} and Pavel {Mráček}", title="Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace", booktitle="Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu", year="2011", pages="116--126", publisher="FMK UCM v Trnave", address="Trnava", isbn="978-80-8105-333-7" }