Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
FREJKOVÁ, D. CHALUPSKÝ, V.
Originální název
Connections Between CRM and Market Orientation
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The main goal of this paper is to analyze the relationship between two key managerial concepts: customer relationship management (CRM) and market orientation (MO). We decided to conduct a more thorough research on the basis of our previous research in these fields, as MO and CRM should be strong concepts that help companies achieve success.
Klíčová slova
Customer relationship management, CRM, market orientation, MO, the aeronautical industry
Autoři
FREJKOVÁ, D.; CHALUPSKÝ, V.
Rok RIV
2012
Vydáno
24. 1. 2012
Místo
České Budějovice
ISSN
1212-3285
Periodikum
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH
Ročník
15
Číslo
1
Stát
Česká republika
Strany od
55
Strany do
64
Strany počet
10
BibTex
@article{BUT89191, author="Daniela {Frejková} and Vladimír {Chalupský}", title="Connections Between CRM and Market Orientation", journal="Acta Universitatis Bohemiae Meridionales. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích AE AH", year="2012", volume="15", number="1", pages="55--64", issn="1212-3285" }