Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
VDOLEČEK, F. JANEČKA, J. KOŠÍKOVÁ, J.
Originální název
Modely pro výuku termodiagnostiky
Anglický název
Models for thermodiagnostics teaching
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Technická diagnostika sestává z několika relativně samostatných oborů. Mezi obory bezdemontážního sledování provozního stavu má své pevné místo také termodiagnostika. Její moderní bezdotykové metody musí být obsaženy ve výuce diagnostiky, což bylo umožněno především díky příslušnému projektu. Příspěvek přibližuje některé z takto realizovaných výukových modelů..
Anglický abstrakt
Technical diagnostics consists of several relatively separate fields. The thermo diagnostics has its fixed place among the disciplines disassembly monitoring the operating state. These modern non-contact methods must be contained in teaching of diagnostics for students, as it was possible thanks to a project. Paper approximates some of these implemented teaching models.
Klíčová slova
Bezkontaktní měření, teplota, teplotní pole, termodiagnostika
Klíčová slova v angličtině
Non-contact measurement, temperature, temperature field, thermo diagnostics
Autoři
VDOLEČEK, F.; JANEČKA, J.; KOŠÍKOVÁ, J.
Rok RIV
2012
Vydáno
31. 1. 2012
Nakladatel
ATD ČR o.s. Ostrava
Místo
Ostrava
ISSN
1210-311X
Periodikum
Technická diagnostika
Ročník
21
Číslo
Z1
Stát
Česká republika
Strany od
347
Strany do
352
Strany počet
6
BibTex
@article{BUT89475, author="František {Vdoleček} and Jan {Janečka} and Jana {Košíková}", title="Modely pro výuku termodiagnostiky", journal="Technická diagnostika", year="2012", volume="21", number="Z1", pages="347--352", issn="1210-311X" }