Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MRÁČEK, P. MUCHA, M.
Originální název
ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí
Anglický název
ADVERGAMING: possibility of rising knowledges
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek se zabývá problematikou využívání znalostí v advergamingu jako zdroje možné konkurenční výhody. Toky znalostí a jejich využití v této formě marketingové komunikace jsou podchyceny v schematickém znázornění.
Anglický abstrakt
The article is involved in the issue of the utilization of knowledge in the advergaming as the source of possible competitive advantage. The flows of knowledge and their application in this form of the marketing communication are shown in the schematic picture.
Klíčová slova
Advergaming, znalosti, konkurenceschopnost
Klíčová slova v angličtině
Advergaming, Knowledge, Competitiveness
Autoři
MRÁČEK, P.; MUCHA, M.
Rok RIV
2012
Vydáno
20. 3. 2012
Nakladatel
ČMS
Místo
Praha
ISSN
1211-5622
Periodikum
Marketing a komunikace
Ročník
XXII
Číslo
1/2012
Stát
Česká republika
Strany od
12
Strany do
13
Strany počet
32
BibTex
@article{BUT90363, author="Pavel {Mráček} and Martin {Mucha}", title="ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí", journal="Marketing a komunikace", year="2012", volume="XXII", number="1/2012", pages="12--13", issn="1211-5622" }