Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
DOBIS, P., BRÜSTLOVÁ, J.
Originální název
Elektronické učební opory pro prezenční i distanční studium
Anglický název
Electronic Learning Footholds for Attendance and Distance University Study
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Využívání informačních technologií ve výuce a při studiu, zvláště s ohledem na rostoucí význam distančního a celoživotního vzdělávání, ústí v současné době do šířeji chápaného pojmu eLearningu. Popis jak je související problematika řešena na Ústavu fyziky Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického v Brně je předmětem tohoto článku
Anglický abstrakt
In view of the steadily growing importance of the distance and lifelong education, the application of information technologies to the teaching and learning processes has recently given rise to a new concept, namely, the eLearning. This papers is intended to show how these and related topics are being addressed by the Department of Physics of the Faculty of Electrical Engineering and Communication (FEEC), Brno University of Technology.
Klíčová slova
Informační a komunikační technologie (ICT), Elektronické učební opory, eLearning, VUT v Brně
Klíčová slova v angličtině
Information and communication technology (ICT), electronic learning footholds, eLearning, Brno University of Technology
Autoři
Vydáno
11. 9. 2003
Nakladatel
Akademie, o.p.s.
Místo
Brno
ISBN
80-85960-51-6
Kniha
3. konference o Matematice a fyzice na vysokých školách technických
Číslo edice
1.
Strany od
198
Strany do
200
Strany počet
3
BibTex
@inproceedings{BUT9396, author="Pavel {Dobis} and Jitka {Brüstlová}", title="Elektronické učební opory pro prezenční i distanční studium", booktitle="3. konference o Matematice a fyzice na vysokých školách technických", year="2003", number="1.", pages="3", publisher="Akademie, o.p.s.", address="Brno", isbn="80-85960-51-6" }