Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
JANKOVÁ, M. DVOŘÁK, J.
Originální název
Zaměření elektronického podnikání
Anglický název
The Focus of E-business
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Cílem nového zaměření výuky elektronického obchodování na vysoké škole je, na základě podrobné analýzy stávajícího zaměření e-commerce (elektronického obchodu), vytvořit nové zaměření e-business (elektronického obchodování). Poskytnutí odpovídajícího prostředí pro získání základních teoretických znalostí o oblasti aplikací teorie systémů, aplikací teorie modelů a modelování a dále o vybraných metodách aplikované kybernetiky pro moderní modelování elektronického podnikání v perspektivní informační a znalostní ekonomice. Získání základní orientace v možných trendech systémově integrovaných segmentů elektronického podnikání ve světě na základě informačních zdrojů ve virtuálním prostředí Internetu. Zdroje (odkazy): ANTLOVÁ, KLÁRA. Elektronické podnikání. MOTYČKA, A. Marketingové aktivity související s podporou studijních programů.
Anglický abstrakt
The new focus of teaching e-commerce at the university is based on detailed analysis of the current focus of e-commerce, create a new focus of e-business (electronic commerce). Providing an appropriate environment for acquiring basic knowledge about the application of systems theory, model theory and applications and modeling of selected methods for Applied Cybernetics modern e-business modeling perspective on information and knowledge-based economy. Obtaining basic knowledge of possible trends in system-integrated e-business segments in the world based on information sources in a virtual environment of the Internet. Resources (links): ANTLOVÁ, KLARA. Electronic business. MOTYČKA, A. Marketing activities related to support programs of study.
Klíčová slova
elektronické podnikání, elektronický obchod, informační a komunikační systémy, ekonomická kybernetika
Klíčová slova v angličtině
electronic business, electronic commerce, information and communication systems, economic cybernetics
Autoři
JANKOVÁ, M.; DVOŘÁK, J.
Rok RIV
2012
Vydáno
16. 1. 2012
Nakladatel
Mendelova univerzita v Brně
Místo
Brno
ISBN
978-80-7375-628-4
Kniha
Informatika XXV/2012
Edice
Tisk Ediční středisko Mendelovy univerzity v Brně
Číslo edice
1
Strany od
25
Strany do
27
Strany počet
2
BibTex
@inproceedings{BUT95354, author="Martina {Janková} and Jiří {Dvořák}", title="Zaměření elektronického podnikání", booktitle="Informatika XXV/2012", year="2012", series="Tisk Ediční středisko Mendelovy univerzity v Brně", number="1", pages="25--27", publisher="Mendelova univerzita v Brně", address="Brno", isbn="978-80-7375-628-4" }