Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BŘEZINA, J. PUCHÝŘ, B.
Originální název
Management reklamací ve stavebním podniku
Anglický název
Complaints management in construction companies
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V současné dynamicky se rozvíjející době přišlo v důsledku otevření se našeho hospodářství světu do stavebnictví mnoho nových technologií a materiálů. S těmito produkty a pracovními postupy jsme se museli, coby stavaři, seznámit a naučit se s nimi pracovat. Materiály včetně nových technologií přinesly kromě zvýšení výrobní rychlosti, efektivnosti a produktivity práce také vyšší nároky na kvalitu a přesnost provádění staveb.
Anglický abstrakt
Todays modern and developing time with many new technologies and working procedures requires specialization of work. This is also true for complaints management in construction companies. The solution to this situation is the establishment of separate departments of quality management, control and complaints.
Klíčová slova
reklamace, stavební podnik,kvalita, kontrola
Klíčová slova v angličtině
quality management, control and complaints
Autoři
BŘEZINA, J.; PUCHÝŘ, B.
Rok RIV
2012
Vydáno
18. 9. 2012
Nakladatel
ČVUT Praha FAST, VUT v Brně FAST, VŠB Ostava
Místo
Praha
ISSN
1210-4027
Periodikum
Stavební obzor
Ročník
21
Číslo
9
Stát
Česká republika
Strany od
324
Strany do
326
Strany počet
3
BibTex
@article{BUT95995, author="Josef {Březina} and Bohumil {Puchýř}", title="Management reklamací ve stavebním podniku", journal="Stavební obzor", year="2012", volume="21", number="9", pages="324--326", issn="1210-4027" }