Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BARTES, F.
Originální název
Competitive Intelligence. Základ pro strategické rozhodování podniku.
Anglický název
Competitive Intelligence. Basis for strategic company decisions.
Typ
kniha odborná
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Základním východiskem autorova pojetí Competitive intelligence je skutečnost, že Competitive intelligence chápe jako systémovou aplikační disciplínu. Toto pojetí Competitite intelligence staví před analytiky nové možnosti. Autor zde navrhuje originální „Pracovní plán Competitive intelligence“. Použití tohoto pracovního plánu si vynucuje radikální změnu ve vytváření podmínek, které zabezpečují úspěšnou realizaci zpravodajské analýzy informace, kterou autor považuje za „královskou disciplínu“ Competitive intelligence. Takto chápané Competitive intelligence vytváří tzv. „předpověď o budoucnosti“.
Anglický abstrakt
The basic resource for the authors' s concept of Competitive intelligence is the fact, that perceive Competitive intelligence as the application discipline system. This concept of Competitive intelligence presents new opportunities for analysts. Author suggests the original "Working plan for Competitive intelligence". This work plan application is dictated by the radical change in creating conditions which ensure the successful implementation of the intelligence analysis of the information the author considers as "Royal discipline" of Competitive intelligence. This understood of Competitive intelligence creates the so-called "forecast for the future".
Klíčová slova
Competitive Intelligence, konkurenční zpravodajství, zpravodajská analýza, pracovní plán
Klíčová slova v angličtině
Competitive Intelligence, Intelligence analysis, Working plan.
Autoři
Rok RIV
2012
Vydáno
11. 12. 2012
Nakladatel
KEY Publishing
Místo
Ostrava
ISBN
978-80-7418-113-9
Edice
monografie
Číslo edice
1.
Strany od
9
Strany do
317
Strany počet
BibTex
@book{BUT96535, author="František {Bartes}", title="Competitive Intelligence. Základ pro strategické rozhodování podniku.", year="2012", publisher="KEY Publishing", address="Ostrava", series="monografie", edition="1.", pages="9--317", isbn="978-80-7418-113-9" }