Detail publikace

Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení

MRÁČEK, P.

Originální název

Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení

Anglický název

New Approaches in Marketing Communication in Outdoor Clothing Segment

Typ

dizertace

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Dizertační práce se zabývá marketingovou komunikací v rámci vztahů mezi dodavatelem/výrobcem materiálů – výrobcem oblečení – prodejcem a zákazníkem v segmentu outdoorového oblečení v České republice. Specifická role zákazníka je posuzována v kontextu koncepce spoluvytváření hodnoty s důrazem na rozvoj a navýšení vnímané hodnoty. Práce obsahuje závěry a doporučení pro jednotlivé účastníky vztahu. V závěru práce jsou sumarizovány přínosy pro vědu a výzkum, praxi i pedagogickou oblast. Komplexní pojetí zpracování tématu je doplněno vymezením omezení provedeného výzkumu a podněty pro další výzkumy v dané oblasti.

Anglický abstrakt

Presented dissertation is involved in the issue of marketing communication within the framework of relations among supplier/producer of materials – producer of clothing – retailer and customer in the outdoor clothing segment in the Czech Republic. A specific role of the customer is considered in the context of the value co-creation concept with the emphasis on the development and increase of perceived value. The dissertation contains conclusions and recommendations offered to the individual involved parties. The dissertation conclusion summarizes contributions to science and research, practical as well as educational applications. A complex philosophy of the exploration of the theme is completed with an introduction of restrictions of carried-out research and incentives for further research studies in this particular field.

Klíčová slova

Marketingová komunikace, hodnota pro zákazníka, vnímání hodnoty zákazníkem, spoluvytváření hodnoty, segment outdoorového oblečení

Klíčová slova v angličtině

Marketing communication, value for customer, customer perceived value, value co-creation, outdoor clothing segment

Autoři

MRÁČEK, P.

Vydáno

13. 11. 2012

Místo

Brno

Strany počet

171

BibTex

@phdthesis{BUT96690,
  author="Pavel {Mráček}",
  title="Nové přístupy v marketingové komunikaci v segmentu outdoorového oblečení",
  address="Brno",
  pages="171",
  year="2012"
}