Detail publikace

Posílení experimentální činnosti žáků při výuce tématického celku - magnetismus

TOPINKA, S. PRŮŠA, S.

Originální název

Posílení experimentální činnosti žáků při výuce tématického celku - magnetismus

Anglický název

Strengthtening of experiemental activity of pupils in education of thematic part - magnetism

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek se zamýšlí nad obecnějšími vztahy mezi praktickou experimentální činností žáků a studentů a procesem předávání znalostí mladé generaci. Ve své praktické části uvádí sérii nenáročných experimentů s permanentními magnety pro badatelsky orientovanou výuku základních pojmů permanentního magnetismu.

Anglický abstrakt

Contribution deals with the general relationships between practical experimental activity of pupils and process of transfer of knowledge to young generation.

Klíčová slova

Fyzika; výuka; magnetismus

Klíčová slova v angličtině

Physics; Education; Magnetism

Autoři

TOPINKA, S.; PRŮŠA, S.

Rok RIV

2012

Vydáno

1. 12. 2012

ISSN

0009-0700

Periodikum

Československý časopis pro fyziku

Ročník

62

Číslo

5-6

Stát

Česká republika

Strany od

413

Strany do

415

Strany počet

3

BibTex

@article{BUT96770,
  author="Stanislav {Topinka} and Stanislav {Průša}",
  title="Posílení experimentální činnosti žáků při výuce tématického celku - magnetismus",
  journal="Československý časopis pro fyziku",
  year="2012",
  volume="62",
  number="5-6",
  pages="413--415",
  issn="0009-0700"
}