Detail publikace

Rozvoj elektronického obchodu

DVOŘÁK, J.

Originální název

Rozvoj elektronického obchodu

Anglický název

Development of e-commerce

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek popisuje možnosti elektronického obnchodování a zabývá se typy obchodu B2B,B2C,A2B,A2C a možnostmi virtuálního obchodování pro průmyslové podniky. Popisuje možnosti elektyronického katalogu.

Anglický abstrakt

This article describes basic possibilities of electronic commerce. Types as B2B, B2C, A2B, A2C and possibilities of virtual commerce for industry. It also describes development of electronic product catalogues for industry. Using developed program it can be communicate directly or indirectly between business partners. Possibility of placing automatic orders via an electronic catalogue is shown as well.

Klíčová slova v angličtině

e-commerce,catalogues for industry

Autoři

DVOŘÁK, J.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

EF Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici

Místo

Banská Bystrica

ISBN

80-8055-598-2

Kniha

Acta oeconomica N 13

Strany od

24

Strany do

27

Strany počet

4

BibTex

@inproceedings{BUT9681,
  author="Jiří {Dvořák}",
  title="Rozvoj elektronického obchodu",
  booktitle="Acta oeconomica N 13",
  year="2002",
  pages="4",
  publisher="EF Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici",
  address="Banská Bystrica",
  isbn="80-8055-598-2"
}