Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
COUFAL, T.
Originální název
Výpočet energetické ekvivalentní rychlosti EES s využitím dat z čelní nárazové zkoušky
Anglický název
The computation of energy equivalent speed EES using the data from frontal crash test.
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V článku jsou shrnuty současné metody stanovení EES (Energy Equivalent Speed) využívané oborem Soudního inženýrství. Vytvořen je výpočetní program EES z reálné deformační charakteristiky přední části vozidla Audi A4 modelového roku 2011. Předmětná deformační charakteristika je získána vyhodnocením a zpracováním dat z čelní nárazové zkoušky.
Anglický abstrakt
The current methods of EES (Energy Equivalent Speed) determination used in branch Forensic engineering are summarised in the article. The computing programme of EES from real deformation characteristic of the front part of the vehicle Audi A4 model year 2011 is created. This deformation characteristic is obtained by evaluating and processing the data from the frontal crash test.
Klíčová slova
Náraz, EES, deformace, vozidlo, energie.
Klíčová slova v angličtině
Impact, EES, deformation, vehicle, energy.
Autoři
Rok RIV
2013
Vydáno
8. 4. 2013
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM, s.r.o.
Místo
Brno
ISSN
1211-443X
Periodikum
Soudní inženýrství
Ročník
23-2012
Číslo
4
Stát
Česká republika
Strany od
273
Strany do
287
Strany počet
15
BibTex
@article{BUT98129, author="Tomáš {Coufal}", title="Výpočet energetické ekvivalentní rychlosti EES s využitím dat z čelní nárazové zkoušky", journal="Soudní inženýrství", year="2013", volume="23-2012", number="4", pages="273--287", issn="1211-443X" }