Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
JUROVÁ, M.
Originální název
Nákupní marketing v logistickém řetězci.
Anglický název
Purchasing Marketing in the Logistics Chain
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek vychází ze zkušeností a poznatků rpojektování logistiky opatřování. Věnoje se komplexnímu pohledu na širokou škálu příležitostí a problémů, které na logistické profesionály v této oblasti čekají v 21.století., jako století "informační nebo také znalostní".
Anglický abstrakt
The paper focuses on the sphere of logistic procurement. It provides a comprehensive insight to the multitude of opportunities and problems that expect logistic profesionals in the 21st century, called "information" or "knowlende"century.
Klíčová slova v angličtině
Logistics strategy, procurement, knowledge society, purchasing marketing.
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava
Místo
Ostrava
ISBN
80-7329-012-X
Kniha
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
Strany od
68
Strany do
73
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT9892, author="Marie {Jurová}", title="Nákupní marketing v logistickém řetězci.", booktitle="Marketing a obchod na přelomu tisíciletí", year="2002", pages="6", publisher="Ekonomická fakulta, VŠB - Technická universita Ostrava", address="Ostrava", isbn="80-7329-012-X" }