Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHALUPSKÝ, V.
Originální název
Towards the customer satisfaction audit: its purpose and utilization in Czech firms
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
This paper concentrates on two issues, connected with the utilization of the marketing concept - customer satisfaction and marketing audit. There are presented results of research aimed at diagnosis of the level of utilization of marketing audit of customer satisfaction among our firms.
Klíčová slova v angličtině
customer satisfaction, marketing audit
Autoři
Rok RIV
2002
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Vilnius University
Místo
Vilnius
ISBN
9986-19-516-0
Kniha
Marketing theories and methods
Strany od
65
Strany do
74
Strany počet
10
BibTex
@inproceedings{BUT9898, author="Vladimír {Chalupský}", title="Towards the customer satisfaction audit: its purpose and utilization in Czech firms", booktitle="Marketing theories and methods", year="2002", pages="10", publisher="Vilnius University", address="Vilnius", isbn="9986-19-516-0" }