Detail publikace

Využití modelu strategického řízení v elektronickém podnikání

NĚMCOVÁ, Z. JANKOVÁ, M.

Originální název

Využití modelu strategického řízení v elektronickém podnikání

Anglický název

Use a model of strategic manangement in electronic business

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Cílem příspěvku je vytvořit model strategického řízení uplatněný v elektronickém podnikání se zaměřením na potřeby a požadavky zákazníků. Ve vytvářeném modelu jsou zkoumány vybrané dynamické procesy. Strategické řízení elektronického obchodu ve firmě je koncipováno na potřeby koncových zákazníků. Za klíčovou roli považujeme proces získávání informací externího a interního charakteru. V modelu strategického řízení jsou strategie průběžně vyhodnocovány a přizpůsobeny současným požadavkům zákazníků.

Anglický abstrakt

The aim of this paper is to develop a model of strategic management claimed in e-business with focus on customer needs and requirements. In the created model are examined selected dynamic processes. Strategic management of electronic commerce in the company is designed for the needs of end customers. For the key role we consider the process of obtaining information external and internal nature. In the model, strategic management, strategies are continually evaluated and adapted to current customer requirements.

Klíčová slova

model, elektronické podnikání, strategie, zákazník, informační a komunikační technologie, elektronické tržiště

Klíčová slova v angličtině

model, e-business strategy, customer, information and communication technologies, e-marketplace

Autoři

NĚMCOVÁ, Z.; JANKOVÁ, M.

Rok RIV

2013

Vydáno

26. 4. 2013

Nakladatel

STING ACADEMY

Místo

Brno

ISSN

1805-1391

Periodikum

ACTA STING

Ročník

2013

Číslo

1

Stát

Česká republika

Strany od

67

Strany do

77

Strany počet

10

BibTex

@article{BUT99739,
  author="Martina {Janková} and Zuzana {Němcová}",
  title="Využití modelu strategického řízení v elektronickém podnikání",
  journal="ACTA STING",
  year="2013",
  volume="2013",
  number="1",
  pages="67--77",
  issn="1805-1391"
}