Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BŘEZOVSKÁ, M.
Originální název
The Role of Brands Corporations in the Production of Space: The Urban Footprints of Baťa, Nike, and Volkswagen
Typ
kapitola v knize
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
Text follows and describes the urban and social change of one of the Bata s company town, Batanagar in India on the theoretical background of the production of space, branding and corporate architecture.
Klíčová slova
Bata; Nike; Volkswagen; corporation; space
Autoři
Rok RIV
2013
Vydáno
11. 4. 2013
Nakladatel
Franz Steiner Verlag
Místo
Stuttgart
ISBN
978-3-515-10376-3
Kniha
Company Towns of the Baťa Concern: History - Cases - Architecture
Edice
-
Číslo edice
1
Strany od
263
Strany do
279
Strany počet
17
BibTex
@inbook{BUT99767, author="Markéta {Březovská}", title="The Role of Brands Corporations in the Production of Space: The Urban Footprints of Baťa, Nike, and Volkswagen", booktitle="Company Towns of the Baťa Concern: History - Cases - Architecture", year="2013", publisher="Franz Steiner Verlag", address="Stuttgart", series="-", edition="1", pages="263--279", isbn="978-3-515-10376-3" }