Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
PERNICA, M. BAŠTINEC, J.
Originální název
Vliv nákupního chování zákazníků na oceňování majetku
Anglický název
The Influence of Customers Purchasing Behaviour on Property Valuation
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek popisuje výzkum prováděný s cílem aktualizovat metodiku dlouhodobých odpisovatelného movitého majetku oceňování v budoucnu, dále jen DHMMO, reálnou hodnotou.
Anglický abstrakt
The article describes the research carried out in order to update the methodology of long-term depreciable goods and chattels valuation in future, thereinafter DHMMO, by real value.
Klíčová slova
Finanční účetnictví, historické ceny, Kruskal-Wallis test, reálná hodnota, oceňování.
Klíčová slova v angličtině
Financial accountancy, historical price, Kruskal-Wallis test, real value, valuation.
Autoři
PERNICA, M.; BAŠTINEC, J.
Rok RIV
2012
Vydáno
29. 6. 2012
Nakladatel
CERM
Místo
Brno
ISSN
1802-8527
Periodikum
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
Ročník
VI
Číslo
10
Stát
Česká republika
Strany od
83
Strany do
89
Strany počet
7
BibTex
@article{BUT93896, author="Martin {Pernica} and Jaromír {Baštinec}", title="Vliv nákupního chování zákazníků na oceňování majetku", journal="TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU", year="2012", volume="VI", number="10", pages="83--89", issn="1802-8527" }