Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
FAJMON, F. JANOUŠEK, O.
Originální název
Electrooculography in marketing
Anglický název
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
This article delas EOG analysis for marketing studies. Evaluation is performed using three methods. Data was recorded from 10 respondents. Proposed algorithm is realized in Matlab workspace.
Anglický abstrakt
Klíčová slova
EOG, marketing, blink detection
Klíčová slova v angličtině
Autoři
FAJMON, F.; JANOUŠEK, O.
Vydáno
28. 4. 2016
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních
Místo
Brno, CZ
ISBN
978-80-214-5350-0
Kniha
Proceedings of the 22nd Conference STUDENT EEICT 2016
Číslo edice
první
ISSN
NEUVEDENO
Strany od
250
Strany do
252
Strany počet
3
URL
http://www.feec.vutbr.cz/EEICT/2016/sbornik/EEICT-2016-sborn%C3%ADk-komplet.pdf
BibTex
@inproceedings{BUT124425, author="František {Fajmon} and Oto {Janoušek}", title="Electrooculography in marketing", booktitle="Proceedings of the 22nd Conference STUDENT EEICT 2016", year="2016", number="první", pages="250--252", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních", address="Brno, CZ", isbn="978-80-214-5350-0", url="http://www.feec.vutbr.cz/EEICT/2016/sbornik/EEICT-2016-sborn%C3%ADk-komplet.pdf" }