Detail publikace

Electrooculography in marketing

FAJMON, F. JANOUŠEK, O.

Originální název

Electrooculography in marketing

Anglický název

Electrooculography in marketing

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

This article delas EOG analysis for marketing studies. Evaluation is performed using three methods. Data was recorded from 10 respondents. Proposed algorithm is realized in Matlab workspace.

Anglický abstrakt

This article delas EOG analysis for marketing studies. Evaluation is performed using three methods. Data was recorded from 10 respondents. Proposed algorithm is realized in Matlab workspace.

Klíčová slova

EOG, marketing, blink detection

Klíčová slova v angličtině

EOG, marketing, blink detection

Autoři

FAJMON, F.; JANOUŠEK, O.

Vydáno

28. 4. 2016

Nakladatel

Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních

Místo

Brno, CZ

ISBN

978-80-214-5350-0

Kniha

Proceedings of the 22nd Conference STUDENT EEICT 2016

Číslo edice

první

ISSN

NEUVEDENO

Strany od

250

Strany do

252

Strany počet

3

URL

BibTex

@inproceedings{BUT124425,
  author="František {Fajmon} and Oto {Janoušek}",
  title="Electrooculography in marketing",
  booktitle="Proceedings of the 22nd Conference STUDENT EEICT 2016",
  year="2016",
  number="první",
  pages="250--252",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta elektrotechniky a komunikačních",
  address="Brno, CZ",
  isbn="978-80-214-5350-0",
  url="http://www.feec.vutbr.cz/EEICT/2016/sbornik/EEICT-2016-sborn%C3%ADk-komplet.pdf"
}