Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
Customer Experience Management Overview
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The purpose of this article is to examine the phenomenon of customer experience and customer experience management through years and summarize recent knowledge in this area.
Klíčová slova
customer experience, co-creation, customer satisfaction, customer loyalty
Autoři
Vydáno
9. 12. 2016
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-5472-9
Kniha
Workshop scpecifického výzkumu 2016
Strany od
9
Strany do
16
Strany počet
8
URL
http://dspace.vutbr.cz/handle/11012/63850
BibTex
@inproceedings{BUT132225, author="David {Havíř}", title="Customer Experience Management Overview", booktitle="Workshop scpecifického výzkumu 2016", year="2016", pages="9--16", publisher="Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="978-80-214-5472-9", url="http://dspace.vutbr.cz/handle/11012/63850" }