Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BUMBEROVÁ, V. KORÁB, V. HORNÍKOVÁ, D. FUŇKOVÁ, M. RONDOŠOVÁ, N. ILGNER, T. CRHÁK, M. HALAČKOVÁ, A. HLAVATÁ, M. LORKOVÁ, K. MAREČKOVÁ, S.
Originální název
Podnikání a management v kontextu 21. století
Anglický název
Business and management in the context of the 21. century
Typ
kniha (jiná než odborná)
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Celý sborník je rozdělen do tří částí, kam jsou zařazeny příslušné výzkumné práce dle zaměření. První část se zabývá zaváděním a dopadem nových manažerských přístupů v českých firmách. Druhá část se zabývá zjišťováním spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a třetí pak podnikáním ve vztahu k okolnímu prostředí.
Anglický abstrakt
The whole book is divided into three parts, which include the relevant research work according to the focus. The first part deals with the introduction and impact of new management approaches in Czech companies. The second part deals with the satisfaction of customers and employees, and the third with business in relation to the environment.
Klíčová slova
Podnikání, primární výzkum, výkonnost podniků, podnikové procesy
Klíčová slova v angličtině
Enterpreunership, Primary research, The Performance of Enterprises, Business Processes
Autoři
BUMBEROVÁ, V.; KORÁB, V.; HORNÍKOVÁ, D.; FUŇKOVÁ, M.; RONDOŠOVÁ, N.; ILGNER, T.; CRHÁK, M.; HALAČKOVÁ, A.; HLAVATÁ, M.; LORKOVÁ, K.; MAREČKOVÁ, S.
Vydáno
18. 12. 2017
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM
Místo
Brno
ISBN
978-80-7204-969-1
Kniha
Číslo edice
1
Strany počet
167
BibTex
@book{BUT144912, author="Veronika {Bumberová} and Vojtěch {Koráb} and Daniela {Horníková} and Markéta {Fuňková} and Lucie {Tauchmannová} and Nikola {Rondošová} and Tomáš {Ilgner} and Matěj {Crhák} and Aneta {Halačková} and Martina {Hlavatá} and Kristína {Lorková} and Soňa {Marečková}", title="Podnikání a management v kontextu 21. století", year="2017", publisher="Akademické nakladatelství CERM", address="Brno", edition="1", pages="167", isbn="978-80-7204-969-1" }