Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BUMBEROVÁ, V. KORÁB, V. MEJDR, M. PIRŠELOVÁ, S. BUCHANEC, A. HAVLÍČKOVÁ, A. JIREŠOVÁ, A. KOBLEROVÁ, E. KOTKOVÁ, D. NOVOTNÝ, V. OSTROVSKÁ, N. VAŇKOVÁ, A. HALAMÍČEK, M.
Originální název
Podnikání a management v kontextu 21. století
Anglický název
Business and management in the context of the 21. century
Typ
kniha (jiná než odborná)
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Nedílnou součástí vysokoškolského studia je tvůrčí činnost. Důraz na tvůrčí činnost se dále prohlubuje v magisterském stupni. Je to standard na západních univerzitách, ale stává se i běžným standardem na českých vysokých školách. Studentské práce v této publikaci mají kladný ohlas nejen od zástupců podnikatelské praxe, ale jsou i velmi kladně hodnoceny vedením fakulty.
Anglický abstrakt
An integral part of higher education is creative activity. The emphasis on creative activity is further deepened in the master's degree. It is a standard at Western universities, but it is also becoming a common standard at Czech universities. Student works in this publication have a positive response not only from representatives of business practice, but are also very positively evaluated by the faculty management.
Klíčová slova
Podnikání, primární výzkum, výkonnost podniků, podnikové procesy
Klíčová slova v angličtině
Enterpreunership, Primary research, The Performance of Enterprises, Business Processes
Autoři
BUMBEROVÁ, V.; KORÁB, V.; MEJDR, M.; PIRŠELOVÁ, S.; BUCHANEC, A.; HAVLÍČKOVÁ, A.; JIREŠOVÁ, A.; KOBLEROVÁ, E.; KOTKOVÁ, D.; NOVOTNÝ, V.; OSTROVSKÁ, N.; VAŇKOVÁ, A.; HALAMÍČEK, M.
Vydáno
10. 10. 2019
Nakladatel
Akademické nakladatelství CERM
Místo
Brno
ISBN
978-80-7623-023-1
Kniha
Číslo edice
1
Strany počet
220
BibTex
@book{BUT160176, author="Veronika {Bumberová} and Vojtěch {Koráb} and Matouš {Mejdr} and Simona {Piršelová} and Adam {Buchanec} and Alice {Havlíčková} and Aneta {Jirešová} and Eliška {Koblerová} and Diana {Kotková} and Vojtěch {Novotný} and Nina {Ostrovská} and Anna {Vaňková} and Matěj {Halamíček}", title="Podnikání a management v kontextu 21. století", year="2019", publisher="Akademické nakladatelství CERM", address="Brno", edition="1", pages="220", isbn="978-80-7623-023-1" }