Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HAVÍŘ, D.
Originální název
Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The purpose of this article is to identify the role the customer experience plays in the transformation of the customer and to develop a theory that brings together related concepts in order to position the phenomenon of customer experience in the macromarketing context.
Klíčová slova
customer experience; transformation economy; ethics; macromarketing; positive marketing
Autoři
Vydáno
30. 6. 2021
Nakladatel
Faculty of Business and Management Brno University of Technology
Místo
Brno
ISSN
1802-8527
Periodikum
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
Ročník
15
Číslo
37
Stát
Česká republika
Strany od
43
Strany do
60
Strany počet
18
URL
https://doi.org/10.13164/trends.2021.37.43
BibTex
@article{BUT166057, author="David {Havíř}", title="Customer Experience Management: Underexplored Instrument for Customer Transformation", journal="TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU", year="2021", volume="15", number="37", pages="43--60", doi="10.13164/trends.2021.37.43", issn="1802-8527", url="https://doi.org/10.13164/trends.2021.37.43" }