Detail publikace

Model pro stanovení možné redukce dopravní infrastruktury na základě typu sítě a přípustné míry nepřesnosti (D1.4.10)

JANOŠŤÁK, F. ŠOMPLÁK, R. PUTNA, O. PAVLAS, M.

Originální název

Model pro stanovení možné redukce dopravní infrastruktury na základě typu sítě a přípustné míry nepřesnosti (D1.4.10)

Anglický název

Model for determining the possible reduction of transport infrastructure based on the type of network and the allowable degree of inaccuracy (D1.4.10)

Typ

zpráva odborná

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Zpráva se podrobněji věnuje tzv. zpracovatelských úlohám. Tyto úlohy lze dělit podle jejich charakteru na tzv. lokační, alokační úlohy a tzv. úlohy dodavatelského řetězce. Dopravní náklady a použitá infrastruktura jsou spolu úzce svázány, jelikož na základě použitých dopravních modelů musí být zvolena příslušná dopravní síť. V případě reálných úloh, které jsou často velmi rozsáhlé, dochází k problémům s časem výpočtu a samotnou řešitelností. Tato zpráva se zaměřuje na postupy v rámci zpracovatelských úloh, které snižují výpočetní náročnost na přijatelnou úroveň při zachování stanovené přesnosti požadovanou na výpočet.

Anglický abstrakt

The report deals in more detail with the so-called processing tasks. These tasks can be divided according to their nature into so-called location tasks, allocation tasks and so-called supply chain tasks. The transport costs and the infrastructure used are closely linked, as the relevant transport network must be chosen on the basis of the transport models used. In the case of real tasks, which are often very large, there are problems with the computation time and the solvability itself. This report focuses on processing tasks that reduce computational complexity to an acceptable level while maintaining the specified accuracy required for computation.

Klíčová slova

dopravní infrastruktura; výpočetní náročnost; nástroj NERUDA; odpadové hospodářství

Klíčová slova v angličtině

transport infrastructure; computational complexity; NERUDA tool; waste management

Autoři

JANOŠŤÁK, F.; ŠOMPLÁK, R.; PUTNA, O.; PAVLAS, M.

Vydáno

30. 9. 2019

Strany počet

17

BibTex

@techreport{BUT176777,
  author="František {Janošťák} and Radovan {Šomplák} and Ondřej {Putna} and Martin {Pavlas}",
  title="Model pro stanovení možné redukce dopravní infrastruktury na základě typu sítě a přípustné míry nepřesnosti (D1.4.10)",
  year="2019",
  pages="17"
}