Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
DVOŘÁK, J. KŘÍŽ, J.
Originální název
Potenciál elektronického marketingu
Anglický název
ELECTRONIC MARKETING POTENTIALS
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá problematikou potenciálu elektronického marketingu. V prostředí rostoucí konkurence je nutné efektivně využívat všechny nové prostředky, které se firmě při boji s konkurencí nabízejí.
Anglický abstrakt
This paper discusse the advantages and possibilities of electronic marketing. In the environment where competition is strong it is necessary to utilize all available means to achieve set goals.
Klíčová slova
elektrinický marketing, business, potenciál
Klíčová slova v angličtině
marketing, business, competition, possibilities
Autoři
DVOŘÁK, J.; KŘÍŽ, J.
Vydáno
6. 10. 2005
ISBN
84-472-1018-9
Kniha
DEVELOPING REGIONS THROUGH FAMILY BUSINESSES AND TOURISM
Strany od
46
Strany do
50
Strany počet
4
BibTex
@inproceedings{BUT18101, author="Jiří {Dvořák} and Jiří {Kříž}", title="Potenciál elektronického marketingu", booktitle="DEVELOPING REGIONS THROUGH FAMILY BUSINESSES AND TOURISM", year="2005", pages="46--50", isbn="84-472-1018-9" }