Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
LUHAN, J.
Originální název
MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Tento článek se zabývá trendy v oblasti elektronického obchodu a jeho strategickým řízením s ohledem na využití v rámci mezinárodního obchodování. První část pojednává o úloze elektronického obchodu v rámci mezinárodních vztahů. V další části jsou pak nastíněny budoucí trendy v této oblasti a poslední kapitola je věnována strategickému řízení elektronického obchodu.
Klíčová slova v angličtině
E- commerce, International business, strategic management
Autoři
Vydáno
19. 10. 2005
Nakladatel
VUT v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
80-214-3063-X
Kniha
Proexportní politika
Strany od
83
Strany do
87
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT20159, author="Jan {Luhan}", title="MOŽNOSTI STRATEGICKÉHO ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V RÁMCI MEZINÁRODNÍHO OBCHODU", booktitle="Proexportní politika", year="2005", pages="83--87", publisher="VUT v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="80-214-3063-X" }