Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
LUHAN, J.
Originální název
STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V ZÁVISLOSTI NA SOUČASNÝCH TRENDECH
Anglický název
STRATEGIC MANAGEMENT OF E-COMMERCE BASED ON PRESENT TRENDS
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Elektronický obchod se stal jedním ze způsobů vytváření obchodní sítě. Vzhledem k nárůstu důležitosti elektronického obchodu je nezbytné zlepšit strategické řízení v této oblasti. Příspěvek se snaží nastínit základní trendy v oblasti E-commerce a jejího strategického řízení. Obsahem je charakteristika této oblasti a také osobní názory na toto téma.
Anglický abstrakt
E-commerce became one of the ways of formation trade networks. Because of increase importance of E-bussines is necessary to improve strategic management of the subject in this area. This article is focused on basic trend in E-commerce and strategic management. It contains characteristics of this area and also subjective opinions for this topic.
Klíčová slova v angličtině
E-commerce, Strategic management, Trends in E-commerce
Autoři
Vydáno
29. 11. 2005
Nakladatel
Konvoj, spol. s r. o.
Místo
Brno
ISBN
80-7302-107-2
Kniha
MendelNet 2005
Strany počet
7
BibTex
@inproceedings{BUT20278, author="Jan {Luhan}", title="STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ ELEKTRONICKÉHO OBCHODU V ZÁVISLOSTI NA SOUČASNÝCH TRENDECH", booktitle="MendelNet 2005", year="2005", pages="7", publisher="Konvoj, spol. s r. o.", address="Brno", isbn="80-7302-107-2" }