Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KONEČNÁ, Z.
Originální název
Brand: Global Brands and the Need of their Localization.
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
angličtina
Originální abstrakt
The paper presents the actual knowledge in the field of brands. Special attention is given to the need of brands localization.
Klíčová slova
global brands; localization
Autoři
Vydáno
5. 9. 2003
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
80-214-2445-1
Kniha
Business and Economic Development in Central and Eastern Europe in the period of joining to the European Union
BibTex
@inproceedings{BUT20959, author="Zdeňka {Konečná}", title="Brand: Global Brands and the Need of their Localization.", booktitle="Business and Economic Development in Central and Eastern Europe in the period of joining to the European Union", year="2003", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="80-214-2445-1" }