Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L.
Originální název
Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu
Anglický název
Marketing strategy of companies in tourist trade
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V článku jsem se snažila zdůraznit význam marketingu pro subjekty působící v cestovním ruchu, a to pro hotely a jiná ubytovací zařízení. V první části jsem se soustředila na možné formy propagace hotelů, které se mi jeví jako nejvhodnější. Druhá část článku je věnována stručnému přehledu několika dalších příležitostí rozvoje hotelů a trendů v současném hotelnictví. Závěrem je možné poznamenat, že hotely mohou se svými zákazníky komunikovat různými cestami. Mohou také hledat různorodé způsoby, jak být zákazníkům co nejblíže. Nakonec ale vždy záleží na jejich samotném rozhodnutí, jakou cestu hotely zvolí, aby se aktivně snažily působit na ovlivňování nákupního rozhodování zákazníka.
Anglický abstrakt
The paper stresses the importance of marketing for companies working in tourist trade. I focused only on hotels and other accommodation facilities. The first part describes the possible forms of hotel promotion, which seem to me to be the most appropriate. The second part briefly shows other possible occasion of hotel development and some trends in hotel industry.
Klíčová slova
Cestovní ruch - hotelnictví - marketingová strategie - propagace
Klíčová slova v angličtině
Tourist trade - hotel industry - marketing strategy - promotion
Autoři
Vydáno
6. 2. 2007
Nakladatel
Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu
Místo
Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny
ISBN
978-80-7041-824-6
Strany od
305
Strany do
309
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT22765, author="Lucie {Kaňovská}", title="Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu", year="2007", pages="305--309", publisher="Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu", address="Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny", isbn="978-80-7041-824-6" }