Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
DOSKOČIL, R. BOUŠKOVÁ, Š.
Originální název
Společenská odpovědnost firem v oblasti životního prostředí a optimalizace environmentálních nákladů.
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek je zaměřen na společenskou odpovědnost, jednak z hlediska státu, ale především z hlediska firem. Je zde popsán vztah stakeholderského přístupu ke společenské odpovědnosti firem. Pro konkrétní oblast jsme si vybrali oblast životního prostředí a nástin možného řešení optimalizace environmentálních nákladů v praxi
Klíčová slova
Společenská odpovědnost, stakeholder, životní prostředí, optimalizace nákladů.
Autoři
DOSKOČIL, R.; BOUŠKOVÁ, Š.
Vydáno
30. 11. 2006
Nakladatel
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v trnave
Místo
Trnava (SK)
ISBN
978-80-89220-55-7
Kniha
Nové trendy v marketingu pri uplatneni spoločenskej koncepcie marketingu
Strany od
264
Strany do
270
BibTex
@inproceedings{BUT22835, author="Radek {Doskočil} and Štěpánka {Boušková}", title="Společenská odpovědnost firem v oblasti životního prostředí a optimalizace environmentálních nákladů.", booktitle="Nové trendy v marketingu pri uplatneni spoločenskej koncepcie marketingu", year="2006", pages="264--270", publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v trnave", address="Trnava (SK)", isbn="978-80-89220-55-7" }