Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MRÁČEK, P.
Originální název
Marketér profesionál
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek je zaměřen zejména na to, jaký by měl být správný "marketér", aby byl okolím vnímán jako profesionál. Ukazuji zde požadavky ze strany zákazník, zaměstnavatele, majitele, nadřízeného, atp. Z nejdůležitějších požadavků pak sestavuji "ideálního marketéra profesionála", který by měl dokonale uspokojovat potřeby zákazníků.
Anglický abstrakt
In the article I especially focused on the right characteristic of Director of Marketing who should be recognized as a professional by public. I write here at the demands of customers, employers, owners, leaders or colleagues. Then I set up "an ideal professional Director of Marketing" from these demands. This professional should impeccably satisfy needs of customers.
Klíčová slova v angličtině
A professional, Director of Marketing, Marketing, Creativity, Customer
Autoři
Vydáno
29. 11. 2006
Nakladatel
Alfa Publishing, s.r.o., Praha
Místo
Brno
ISBN
80-86851-62-1
Kniha
MendelNet 2006
Strany od
235
BibTex
@inproceedings{BUT24832, author="Pavel {Mráček}", title="Marketér profesionál", booktitle="MendelNet 2006", year="2006", publisher="Alfa Publishing, s.r.o., Praha", address="Brno", isbn="80-86851-62-1" }