Detail publikace

Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů

MELUZÍN, T. VÍCHA, T.

Originální název

Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů

Anglický název

Ways of Marketing Assertion in Selected Areas of Investments into Securities

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek je zaměřený na možnost využití marketingu v oblasti uveřejňování informací o společnostech, jejichž cenné papíry jsou kótovány na burze a v oblasti investičních seminářů finančních institucí pro širokou veřejnost. Příspěvek je zpracovaný pro český kapitálový trh. Příspěvek vychází z poznatků získaných v rámci řešení projektu, který je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a prostředků státního rozpočtu České republiky - "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284).

Anglický abstrakt

The paper deals with possibility of using marketing in the area of information providing about companies, which have their asset share admitted in a stock exchange. The second main task of work is description of investments seminars of financial institutions for general public and the relationship with marketing. The paper considers Czech capital market. The paper comes out from the knowledge acquired within the framework of solution to the project which is co-financed by European Social Fond and means of state budget - "Improvement of Education and Increase of Manager's Competence Within Master Study Master Study Program Economy and Management at Brno University of Technology, Faculty of Business and Management" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284).

Klíčová slova

Marketing, investování, cenné papíry, Burza cenných papírů Praha.

Klíčová slova v angličtině

Marketing, Investments, Stocks, Prague Stock Exchange

Autoři

MELUZÍN, T.; VÍCHA, T.

Vydáno

29. 11. 2006

Nakladatel

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Místo

Trnava

ISBN

978-80-89220-55-7

Kniha

Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu

Edice

1

Číslo edice

1

Strany od

135

Strany do

140

Strany počet

6

BibTex

@inproceedings{BUT25901,
  author="Tomáš {Meluzín} and Tomáš {Vícha}",
  title="Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů",
  booktitle="Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu",
  year="2006",
  series="1",
  number="1",
  pages="135--140",
  publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave",
  address="Trnava",
  isbn="978-80-89220-55-7"
}