Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MELUZÍN, T. VÍCHA, T.
Originální název
Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů
Anglický název
Ways of Marketing Assertion in Selected Areas of Investments into Securities
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek je zaměřený na možnost využití marketingu v oblasti uveřejňování informací o společnostech, jejichž cenné papíry jsou kótovány na burze a v oblasti investičních seminářů finančních institucí pro širokou veřejnost. Příspěvek je zpracovaný pro český kapitálový trh. Příspěvek vychází z poznatků získaných v rámci řešení projektu, který je spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a prostředků státního rozpočtu České republiky - "Zkvalitnění vzdělávání a zvyšování kompetence manažerů v rámci magisterského studijního programu Ekonomika a management na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284).
Anglický abstrakt
The paper deals with possibility of using marketing in the area of information providing about companies, which have their asset share admitted in a stock exchange. The second main task of work is description of investments seminars of financial institutions for general public and the relationship with marketing. The paper considers Czech capital market. The paper comes out from the knowledge acquired within the framework of solution to the project which is co-financed by European Social Fond and means of state budget - "Improvement of Education and Increase of Manager's Competence Within Master Study Master Study Program Economy and Management at Brno University of Technology, Faculty of Business and Management" (CZ.04.1.03/3.2.15.2/0284).
Klíčová slova
Marketing, investování, cenné papíry, Burza cenných papírů Praha.
Klíčová slova v angličtině
Marketing, Investments, Stocks, Prague Stock Exchange
Autoři
MELUZÍN, T.; VÍCHA, T.
Vydáno
29. 11. 2006
Nakladatel
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo
Trnava
ISBN
978-80-89220-55-7
Kniha
Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu
Edice
1
Číslo edice
Strany od
135
Strany do
140
Strany počet
6
BibTex
@inproceedings{BUT25901, author="Tomáš {Meluzín} and Tomáš {Vícha}", title="Možnosti využití marketingu ve vybraných oblastech investování do cenných papírů", booktitle="Nové trendy v marketingu pri uplatnení společenskej koncepcie marketingu", year="2006", series="1", number="1", pages="135--140", publisher="Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave", address="Trnava", isbn="978-80-89220-55-7" }