Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
VLACH, B., DLOUHÝ, I., HOLZMANN, M., MATUŠEK, P.
Originální název
Hodnocení lomové houževnatosti pro železniční dvojkolí
Anglický název
Fracture toughness evaluation of steel for railway wheelset
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
V práci je rozebrána a experimentálně ověřena vzájemná korelace hodnot Kq určených na CT-30 tělesech a Charpyho tělesech s trhlinou vyrobených z celistvého železničního kola.
Anglický abstrakt
At present the fracture toughness of solid wheel rims is determined according to UIC conditions through the Kq parametr according to ASTM E 399-90 on CT-30 specimens. For determining of local values of fracture toughness across the wheel rim there is pr
Klíčová slova v angličtině
lomová houževnatost, železniční dvojkolí, vliv tloušťky, rychlost zatěžování, teplota
Autoři
Rok RIV
1999
Vydáno
6. 9. 1999
Nakladatel
Technická univerzita v Košiciach, Slovensko
Místo
Slovensko
ISBN
80-7099-43
Kniha
Physical Metallurgy and Fracture of Materials '99
Strany od
87
Strany do
90
Strany počet
4
BibTex
@inproceedings{BUT312, author="Bohumil {Vlach} and Ivo {Dlouhý} and Miloslav {Holzmann} and Petr {Matušek}", title="Hodnocení lomové houževnatosti pro železniční dvojkolí", booktitle="Physical Metallurgy and Fracture of Materials '99", year="1999", pages="4", publisher="Technická univerzita v Košiciach, Slovensko", address="Slovensko", isbn="80-7099-43" }