Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
BARTOŠ, V.
Originální název
Ukazatele pro měření výkonu dodavatelského řetězce z pohledu trhu
Anglický název
Indicators of supply chain performance measurement from the market point of view
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Důvodem existence jakékoli společnosti je služba zákazníkovi. Důvodem existence kteréhokoli dodavatelského řetězce je zásobování trhu, ke kterému je připojen. Abychom zjistili výkon, který by měl dodavatelský řetězec splňovat, musíme vyhodnotit cílový trh. Je tedy důležité v první řadě začlenit jednotlivý trh a rozpoznat požadavky a příležitosti, které představuje pro své dodavatelské řetězce. Tento článek se zaměřuje na čtyři oblasti výkonnosti, které by každý účastník v řetězci měl měřit. Dále rozebírá ukazatele, které mohou být používány v každé z těchto oblasti výkonnosti.
Anglický abstrakt
A customer service is a purpose of company's existence. The purpose of existence of any supply chain is supply of market to which is attached. In order to measure performance, which supply chain should fulfil, we have to evaluate target market. Therefore it is primarily important to classify each single market and identify requirements and opportunities for its supply chains. This paper is focused on four areas of performance that each supply chain partner should measure. Furthermore it analyses measures that can be used in each of these performance areas.
Klíčová slova
Dodavatelský řetězec, měření výkonnosti, cílový trh, zákazník
Klíčová slova v angličtině
Supply chain, performance measurement, target market, customer
Autoři
Rok RIV
2009
Vydáno
23. 4. 2009
Nakladatel
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo
Zlín
ISBN
978-80-7318-798-9
Kniha
Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi
Číslo edice
1
Strany od
22
Strany do
30
Strany počet
8
BibTex
@inproceedings{BUT33244, author="Vojtěch {Bartoš}", title="Ukazatele pro měření výkonu dodavatelského řetězce z pohledu trhu", booktitle="Finance a výkonnost firem ve vědě, výuce a praxi", year="2009", number="1", pages="22--30", publisher="Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně", address="Zlín", isbn="978-80-7318-798-9" }