Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami
Anglický název
Marketing Strategy of the Chosen Czech Political Parties before the Election in June 2006
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Článek je zaměřen na analýzu a hodnocení marketingové strategie nejvýznamnějších českých politických stran před červnovými volbami (2006). V článku jsme popsaly současnou situaci následujících stran: ODS, ČSSD, KSČM, KDU - ČSL a Strana zelených. Pro naši analýzu jsme využily různých hledisek, jako např: hodnocení bildboardů, internetových stránek, propagačních materiálů, služby poskytované potencionálním voličům, podpora známými osobnostmi, atd. Poslední část článku obsahuje výsledky výzkumů zveřejných v médiích. Článek jasně ukazuje nejvýznamnější charakteristiky předolební kampaně.
Anglický abstrakt
The paper is focused on the analysis and evaluation of marketing strategy of the most important Czech political parties before the forthcoming election in June 2006. We described the current situation of the following parties: ODS, ČSSD, KSČM, KDU - ČSL and Strana zelených. For our analysis we used different aspects, such as: evaluation of billboards, internet pages, promotional leaflets, services, support from celebrities, means of transports, etc. The last part of the paper includes some results from researches published in the mass media. The paper transparently shows the most significant characteristics of the election campaign.
Klíčová slova
marketingová strategie, komunikační mix, politická strana, propagace, billboard, internetové stránky, doprovodné služby
Klíčová slova v angličtině
marketing strategy, communication mix, political party, promotion, billboard, internet pages, customer services
Autoři
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Vydáno
1. 8. 2006
Nakladatel
Univerzita Komenského v Bratislavě, Fakulta managementu
Místo
Fakulta managementu Univerzity Komenského, Bratislava
ISSN
1336-796X
Periodikum
Marketing inspirations
Ročník
1
Číslo
2
Stát
Slovenská republika
Strany od
20
Strany do
25
Strany počet
6
BibTex
@article{BUT43332, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami", journal="Marketing inspirations", year="2006", volume="1", number="2", pages="20--25", issn="1336-796X" }