Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.
Originální název
Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?
Anglický název
How to find out Useful Information for Export Marketing?
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Jestliže chce být exportér při vstupu na zahraniční trh úspěšný, musí tento svůj krok předem naplánovat. K samotnému plánování však potřebuje znát řadu informací o daném trhu, neboť tyto jsou nezbytným předpokladem pro volbu správné marketingové strategie a pro vymezení finančních prostředků na její realizaci. V tomto článku se zaměříme na analýzu kroků, které je třeba při vstupu na zahraniční trh realizovat, přičemž hlavní část bude věnována možnostem provedení průzkumu trhu.
Anglický abstrakt
To be succesful on foreing market it is important to plan all steps very properly. It is neccesary to know much information about market which is important for right choice of the best marketing strategy and using of finance for its realization. This paper is focus on analysis of all important steps for entering to foreign market. Important part describes the possibilities of managing market research.
Klíčová slova
exportní marketing, vstup na zahraniční trhy, průzkum trhu
Klíčová slova v angličtině
export marketing, entry to foreign market, market research
Autoři
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.
Vydáno
2. 10. 2006
Nakladatel
MM publishing, s.r.o.
Místo
Praha
ISSN
1212-2572
Periodikum
MM Průmyslové spektrum
Číslo
10
Stát
Česká republika
Strany od
94
Strany do
95
Strany počet
2
BibTex
@article{BUT43737, author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}", title="Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?", journal="MM Průmyslové spektrum", year="2006", number="10", pages="94--95", issn="1212-2572" }