Detail publikace

Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?

Anglický název

How to find out Useful Information for Export Marketing?

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Jestliže chce být exportér při vstupu na zahraniční trh úspěšný, musí tento svůj krok předem naplánovat. K samotnému plánování však potřebuje znát řadu informací o daném trhu, neboť tyto jsou nezbytným předpokladem pro volbu správné marketingové strategie a pro vymezení finančních prostředků na její realizaci. V tomto článku se zaměříme na analýzu kroků, které je třeba při vstupu na zahraniční trh realizovat, přičemž hlavní část bude věnována možnostem provedení průzkumu trhu.

Anglický abstrakt

To be succesful on foreing market it is important to plan all steps very properly. It is neccesary to know much information about market which is important for right choice of the best marketing strategy and using of finance for its realization. This paper is focus on analysis of all important steps for entering to foreign market. Important part describes the possibilities of managing market research.

Klíčová slova

exportní marketing, vstup na zahraniční trhy, průzkum trhu

Klíčová slova v angličtině

export marketing, entry to foreign market, market research

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Vydáno

2. 10. 2006

Nakladatel

MM publishing, s.r.o.

Místo

Praha

ISSN

1212-2572

Periodikum

MM Průmyslové spektrum

Číslo

10

Stát

Česká republika

Strany od

94

Strany do

95

Strany počet

2

BibTex

@article{BUT43737,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?",
  journal="MM Průmyslové spektrum",
  year="2006",
  number="10",
  pages="94--95",
  issn="1212-2572"
}