Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
MILICHOVSKÝ, F.
Originální název
Měření výkonnosti při použití Benchmarkingu
Anglický název
Measurement of performance using benchmarking
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá marketingovou výkonností a výkonností podniku. S touto problemati-kou je v příspěvku podrobněji rozebrána metodika benchmarking;, jež je použitelná jako nástroj ke zvyšování konkurenceschopnosti podniku.
Anglický abstrakt
The paper deals with marketing performance and business performance. With this issue is analyzed in detail in the contribution of benchmarking methodology that is applicable as a tool to increase business competitiveness.
Klíčová slova
Marketingová výkonnost, referenční prvky, benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Marketing performance, reference elements, benchmarking
Autoři
Vydáno
4. 12. 2009
Místo
Brno
ISBN
978-80-214-3980-1
Kniha
International workshop for PhD students 2009
Strany od
1
Strany do
6
Strany počet
5
BibTex
@inproceedings{BUT66076, author="František {Milichovský}", title="Měření výkonnosti při použití Benchmarkingu", booktitle="International workshop for PhD students 2009", year="2009", pages="1--6", address="Brno", isbn="978-80-214-3980-1" }